۱۲ خرداد ۱۳۸۸، ۱۳:۱۹

سرهنگ هاشمی خبر داد:

محدودیتهای ترافیکی مراسم ارتحال امام ( ره )

محدودیتهای ترافیکی مراسم ارتحال امام ( ره )

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ هادی هاشمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران  به منظور سهولت شرکت خیل عظیم شهروندان تهرانی و هموطنان اعزامی از استانهای مختلف، مقررات ویژه‌ای را جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم مذکور به مرحله اجراء خواهد گذاشت.

سرهنگ هاشمی گفت: از ساعت 17 روز چهارشنبه 13 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه پارکینگ‌ها و معابر و برقرار شدن شرایط عادی، تردد تمامی وسایل بارگیری سنگین در مسیر جاده تهران_ قم و بالعکس ممنوع بوده و این خودروها می‌توانند از طریق جاده تهران _ ساوه و سلفچگان و بالعکس تردد کنند.

وی اظهار داشت: ادامه مسیر حرکت وسایل نقلیه باربری در جاده ساوه _ تهران از تقاطع‌های حسن آباد، واوان، چهاردانگه به سمت شرق ممنوع بوده و رانندگان وسایل نقلیه مذکور می‌توانند با استفاده از مسیر جاده ساوه، پل خاور، کمربندی آزادگان، جاده قدیم کرج به سمت تهران یا کرج ادامه مسیر دهند.

سرهنگ هاشمی گفت: از ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه 14 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و استقرار وضعیت عادی، تردد تمامی وسایل نقلیه سبک و سنگین به استثنای اتوبوس‌های شرکت واحد و اتوبوس‌های بسیج استان تهران، کاروان اعزامی از استان‌های خراسان شمالی و رضوی، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی از بزرگراه صالح‌آباد حدفاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا (س) و از سه راهی باقرشهر تا آزاد راه تهران_ قم ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:از ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه 14 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر حرکت تمامی وسایل نقلیه به استثنای اتوبوس‌های کاروان‌های زائران اعزامی از استان‌های جنوب، جنوب شرقی و غربی در آزاد‌راه تهران _ قم حدفاصل پل حسن آباد تا پل شهید کاظمی ممنوع است.

وی در ادامه اظهار داشت: این‌گونه وسایل نقلیه از طریق جاده قدیم تهران _ قم به سمت تهران ادامه مسیر خواهند داد و آن دسته از وسایل نقلیه که قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند از طریق جاده تهران _ قم در شرقی بهشت زهرا (گلدسته) داخل بهشت زهرا (س) شده و در پارکینگ‌های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

سرهنگ هاشمی گفت: از ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه 14 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محورهای منتهی به محل برگزاری مراسم تردد کلیه وسایل نقلیه به استثنای اتوبوس‌های کاروان‌های زائران خارجی، آزادگان، ارگانها و نهادهای دولتی، مدعوین و شخصیت‌ها و افرادی که دارای کارت مجاز تردد می باشند در آزاد راه تهران _ قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران _ قم ممنوع است.

وی در ادامه افزود: وسایل نقلیه شخصی که قصد عزیمت به بهشت زهرا (س) حرم مطهر را دارند از طریق کمربندی آزادگان، جاده قدیم، درب شرقی بهشت زهرا وارد بهشت زهرا شده و در محل‌ها و پارکینگ‌های مربوطه مستقر می‌شوند بقیه رانندگان از طریق جاده تهران _ قم به مبادی ذیربط ادامه مسیر خواهند داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در صورت لزوم قبل از خاتمه مراسم در روز پنجشنبه 14 خرداد به منظور تخلیه ترافیک محدوده حرم مطهر و بهشت زهرا محورهای آزاد‌راه تهران _ قم حدفاصل حرم مطهر تا پل شهید کاظمی، جاده قدیم تهران _ قم حدفاصل بهشت زهرا (س) تا سه راه بیمارستان، شهید رجایی از سه راهی بیمارستان تا تقاطع شوش بزرگراه شهید تندگویان از تقاطع کمربندی به میدان بهمن شمال یکطرفه و از تقاطع پل خاور در محور کمربندی آزادگان نیز به سمت شرق محدودیت تردد اجرا خواهد شد.

کد خبر 889920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha